range-maxillary

“Cumperi tu, primesc și ei!”, la Alexandria Librării

Pe 1 septembrie se dă startul campaniei de responsabilitate socială „Cumperi tu, primesc şi ei!”, prin care Alexandria Librării îi invită pe toţi românii să se implice, astfel încât un număr cât mai mare de copii nevoiaşi să aibă ghiozdanele echipate pentru şcoală, să învețe și să își asigure astfel un viitor mai bun.

În perioada 1-30 septembrie 2016, clienții care vor pregăti ghiozdanele propriilor copii alături de noi și vor face orice achiziție din cele 30 de librării Alexandria aflate în 12 județe ale țării, vor sprijini și copiii nevoiași înscriși în programele Salvați Copiii România. Alexandria Librării donează sub formă de rechizite către Organizația Salvați Copiii România 1% din cifra de afaceri. Astfel, fiecare persoană care va face cumpărături de orice natură, din oricare din librăriile Alexandria, se alătură acestei campanii și face un gest concret de încurajare a educației.

„Anul trecut, în ultima zi din august demaram acest proiect, în parteneriat cu Salvați Copii și am promis atunci că 1% din cifra de afaceri pe care o vom avea în cea mai importantă lună a activității noastre – septembrie, va fi direcționată către Salvați Copiii, sub formă de rechizite, ghiozdane, articoloe pentru școală. Aceste produse au fost donate în două tranșe, una chiar înaintea începerii anului școlar și alta în octombrie. S-a depășit limita de 1%, nu am mai ținut cont de asta, important a fost să dăruim acolo unde era nevoie”, a spus Cezar Căilean, director marketing “Alexandria Librării”.

Cezar Căilean, Lena Ailincă, Anca Gutt și Cătălina Biholar la lansarea campaniei Cumperi tu primesc și ei!
Cezar Căilean, Lena Ailincă, Anca Gutt și Cătălina Biholar la lansarea campaniei Cumperi tu primesc și ei!

Statisticile Salvați Copiii în ceea ce privește lipsa de educație și abandonul școlar sunt îngrijorătoare. În țara noastră, 1 din 10 copii cu vârsta corespunzătoare învăţământului primar nu participă la educaţie. De la un an la altul, în loc să crească, procentajul copiilor cu vârsta de la 7 la 10 ani care frecventează şcoala primară este în scădere, iar cel al abandonului școlar la clase primare și gimnaziale în creștere.

„Rezultatele campaniei de anul trecut ne-au încurajat ca și în 2016 să vă lansăm aceeași invitație. Atunci, sute de copii nevoiași s-au bucurat de începutul anului școlar la fel ca orice alt copil. În 2015, aproape 100.000 de români au răspuns pozitiv la invitația noastră, iar produse în valoare de 27.000 de lei au ajuns exact acolo unde era cea mai mare nevoie de ele”, a adăugat reprezentantul “Alexandria Librării”, companie suceveană, a cărei mesaj de întâmpinare a clienților este ”Din 1950 îți pregătim ghiozdanul. Suntem mândri de asta și îți mulțumim!” .

<<Să vezi un copil care exclamă „Merg și anul asta la școală!” te zguduie până la lacrimi>>

Un mesaj impresionant a venit din partea „mamei Lena”, cum este cunoscută Lena Ailincă, de 24 de ani asistent social în cadrul Salvați Copii Suceava:

„Aduceți-vă aminte de momentele în care vă pregăteați să începeți școala. Am trei copii și de fiecare dată mă bucur de încântarea lor și a celorlalți care se pregătesc de școală. Există copii care nu au trăit niciodată bucuria de a-și cumpăra rechizite, de a spune vreau caietul ăsta sau ghiozdanul ăla. Anul trecut Alexandria Librării a reușit să le aducă unor copii bucuria de a primi rechizite noi, ghiozdane noi. Trebuie să fii acolo să vezi bucuria copiilor, care nu poate fi descrisă. Să vezi un copil care exclamă „Merg și anul asta la școală!” te zguduie până la lacrimi. Noi toți, împreună cu Alexandria, putem trimite câte un copil la școală!”.

Cezar Căilean, director marketing “Alexandria Librării” și Lena Ailincă, asistent social la Salvati Copii, de 24 de ani
Cezar Căilean, director marketing “Alexandria Librării” și Lena Ailincă, asistent social la Salvati Copii, de 24 de ani

Lansarea campaniei “Cumperi tu, primesc și ei!” a avut loc la Librăria Alexandria din cadrul centrului comercial Shopping City Suceava.

„Este lăudabil faptul că o parte din încasări vor ajunge la copiii care nu au acces la educație. Suntem convinși că această campanie va avea răsunet în rândul sucevenilor, pe care-i încurajăm să se implice activ în această campanie. Astfel de proiecte de responsabilitate socială ar trebui să fie parte integrantă a strategiei de dezvoltare a tuturor companiilor care au posibilitatea și își doresc să pună umărul la dezvoltarea societății în care activează” a spus Anca Gutt, reprezentantul SCS.

Nu în ultimul rând, jurnalista Cătălina Biholar – Agenția Play by Play, a remarcat faptul că astfel de campanii de responsabilitate socială duc în timp la diminuarea unor fenomene grave cu care ne confruntăm:

„Există o situație alarmantă a abandonului școlar și a lipsei de educație, iar soluția poate fi în puterea noastră, iar prin perpetuarea campaniei ne dorim ca în timp tot mai puțini copii să se afle în impas la început de an școlar. Avem exemplu unor copii olimpici, dintre beneficiarii proiectelor de ajutorare socială implementate de Salvați Copii”.

„Și anul trecut au fost oameni care au sunat și au spus „vrem să sprijinim și noi!”. Îi așteptăm la librărie, să își lase datele de contact și găsim soluții ca prin achiziții directe să ajungă la copii ghiozdanele cu ce le trebuie pentru școală”, a menționat Cezar Căilean, director marketing “Alexandria Librării”.

Reducerea abandonului școlar și a procentajului mare de analfabetism în rândul copiilor din România sunt și anul acesta posibile printr-un simplu gest pe care îl facem atât de mulți - “Cumperi tu, primesc și ei!”.

“Cumperi tu, primesc și ei!”, la  Alexandria Librării

Cosmin ROMEGA

Imagini
Cezar Căilean, director marketing “Alexandria Librării” și Lena Ailincă, asistent social la Salvati Copii, de 24 de ani
Cezar Căilean, Lena Ailincă, Anca Gutt și Cătălina Biholar la lansarea campaniei Cumperi tu primesc și ei!
“Cumperi tu, primesc și ei!”, la  Alexandria Librării
“Cumperi tu, primesc și ei!”, la  Alexandria Librării
Impresii, ganduri ...


Complex Imobiliar Mandachi Tower
Premiere