range-maxillary

Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava

Pasionații de modă au o nouă destinație de shopping, la Iulius Mall Suceava. Recent, în îndrăgita destinație de cumpărături și relaxare s-a inaugurat primul magazin din Suceava al brandului de fashion LC Waikiki, din Turcia.

Noul magazin este situat la parterul Iulius Mall Suceava și ocupă o suprafață de 950 mp. Brandul LC Waikiki este lider pe segmentul de modă din Turcia, cu peste 30 de ani de experiență, și este prezent cu peste 850 de magazine în 38 de țări. Misiunea sa declarată este: „Fiecare merită să se îmbrace bine”.

Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava

LC Waikiki este un department store, reprezentând o destinație de cumpărături pentru toți membrii familiei. Clienții găsesc aici articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, indiferent de vârstă. Brandul internațional are la bază un concept de modă accesibilă, adresându-se publicului atent la trendurile momentului, dar care pune accent pe confort și pe prețurile avantajoase.Ținute casual, sport sau elegante, pentru orice preferințe în materie de stil, articole dedicate bebelușilor și copiilor, din materiale de calitate și cu imprimeuri jucăușe, precum și piese vestimentare pe placul adolescenților, care preferă comoditatea și urmăresc tendințele în modă, se regăsesc printre propunerile magazinului LC Waikiki.

Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava

Magazinul LC Waikiki din Iulius Mall Suceava este cel de-al 30-lea inaugurat în România. Brandul mai este prezent în rețeaua națională de mall-uri a companiei IULIUS, cu o locație în Palas Mall Iași.

Indiferent de vârstă, clienţii care caută produse de calitate și cu stil, la prețuri accesibile, pot vizita magazinul LC Waikiki din Iulius Mall Suceava.

Acesta este cel de-al treilea magazin inaugurat în acest an, după cele din Bistrița și Râmnicu Vâlcea.
Lansarea noului magazin din Iulius Mall Suceava consolideaza poziția pe piața din România a LC Waikiki, permițând clienților să obțină acces la gama largă de produse și la excelentele servicii oferite de companie în întreaga lume. LC Waikiki intenționează să crească la 36 numărul magazinelor sale de pe piața din România, până la sfârșitul anului 2018.

Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava


Misiunea LC Waikiki este de a oferi haine de calitate, colorate, confortabile, utile și, cel mai important, la modă, pentru femei, bărbați, adolescenți, copii și bebeluși - pentru întreaga familie - la prețuri accesibile, sub marca LC Waikiki, exprimată prin motto-ul companiei: „Toată lumea merită să se îmbrace bine”. În România, LC Waikiki oferă vestimentaţie specială pentru gravide, îmbrăcăminte pentru ocazii speciale, vacanțe, absolvire și școală, alături de colecțiile sale trendy de primăvară-vară și toamnă-iarnă.

Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava

Comentând lansarea noului magazin pe piața românească, din Iulius Mall Suceava, Ramona Stănciulescu, Country Manager LC Waikiki România, a remarcat: „Suntem foarte bucuroși să ajungem la un număr de 30 de magazine, având ca obiectiv să devenim una dintre cele mai bune mărci de retail de fashion din România. Prezenți fiind în București și în alte 19 orașe, am investit mai mult de 33 de milioane de euro pentru deschiderea magazinelor și, în prezent, avem mai mult de 600 de angajați. Venitul net al companiei a depășit 54 de milioane de euro anul trecut, an în care au fost inaugurate alte 6 magazine, alături de cele 21 existente la începutul anului 2017. În prezent, suprafața magazinelor se apropie de 33.000 de metri pătrați și estimăm o creștere cu 23% până la sfârșitul anului. Piața românească are mari oportunități pentru retail-ul de modă și am remarcat o primire călduroasă a brand-ului și loialitate din partea clienților noștri. Suntem foarte fericiți că ne putem îndeplini misiunea și că putem crea oportunitatea ca oamenii să se îmbrace conform stilurilor și bugetelor lor”.
Burç Korkmazlar, Manager General LC Waikiki Europa a declarat: „În ciuda nivelului ridicat al concurenței, succesul nostru în România și acceptarea puternică a brand-ului nostru ne-au ajutat să ne extindem pe piață. Am crezut în potențialul operațiunilor noastre de vânzare din România, țara în care am deschis primul nostru magazin internațional LC Waikiki și pe care am văzut-o ca pe o ușă de intrare și extindere în Europa”.

Despre LC Waikiki

LC Waikiki a fost înființată în 1988 și din 1997 funcționează ca LC Waikiki Retail, îmbrăcând lumea sub motto-ul „Toată lumea merită să se îmbrace bine” și conceptul de „modă accesibilă”. De 30 de ani, LC Waikiki își continuă povestea de succes atât în Turcia, cât și în străinătate. LC Waikiki, liderul de piață din Turcia, este prezent astăzi în 38 de țări cu peste 850 de magazine și 42.000 de angajați. LC Waikiki își propune să devină unul dintre primele trei branduri de modă din Europa, prin creșterea numărului de magazine deschise la nivel global la 1.500, până în anul 2023.

Imagini
Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava
Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava
Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava
Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava
Brandul de fashion LC Waikiki a deschis cel de-al 30-lea magazin din România la Iulius Mall Suceava
Impresii, ganduri ...


Complex Imobiliar Mandachi Tower
Premiere